tisdag, maj 13, 2008

En värld med jävligt mycket mindre Fogge, dag 100

Dagens vågreading: 104 kilo. Har faktiskt gått lite upp och ner, droppade nere på 103 ett tag men då hade jag haft en hård tid och nästan legat på svältgränsen, sen upp till 105 igen, sen nu stadigt neråt något hekto om dagen till 104. Det verkar som att man får en liten platå var femte kilo, för jag minns att jag låg och svävade kring 109-110 kilo något längre än kilona mellan 107 och 105 tog att bli av med. Jag HAR faktiskt ätit rätt mycket, och rätt gott(och därmed i de flesta fall kaloririkt) sista tiden också, vilket såklart är orsaken utöver att min viloförbränning går ner när jag också gör det. Det känns bra att jag dessutom håller en relativt normal kost men fortsätter gå ner. Naturdieten är nästan urfasad men jag dricker pulver till frukost ibland och äter bars till lunch/middag då och då.

Jag har hunnit med att fylla år och jag hade tänkt göra en uppföljningspost på 101-listan men inte riktigt funnit tid, energi eller något att egentligen skriva om.

I övrigt, om någon har missat det, så är jag och Hanna "lite ihop" nu. Jag vet inte riktigt vad det betyder men jag antar att det är en bra sak. Nu orkar jag inte mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du blir en mean lean love-making machine som brudarna slåss över, så kan du dumpa den där strultjejen och skaffa nån vettigare.