söndag, juni 08, 2008

Kort lägesrapport

Okej, jag kanske tog ut segern i förskott ett par gånger. Det är ju så lätt att få hübris när man är så grüm som jag. Men nu är jag och Hannaa officiellt ihop på riktigt, as of Sveriges nationaldag.

As of imorgon börjar mitt slappa schema på jobbet och hela sommaren kommer jag kunna ha urkukat dygn vilket har sina fördelar. Jobbar 16-20 större delen av vardagarna och får gå in på kundtjänsten när det finns timmar åt mig.

Vad anbelangar skolan så har jag lämnat in de sista tre grejorna. En av dem var en onödig komplettering som jag inte fått svar på om den var okej eller inte (jag är 100% övertygad om att jag var på seminariet men glömde sätta upp mig på närvarolistan), den andra var komplettering på min VFU-uppgift som jag skickat kompletterad till examinatorn innan men fått tillbaka igen. Den sista var enskilda uppgiften på sista delkursen. Förhoppningsvis kommer ingen av dem i retur, men jag vet inte säkert att jag har sommarlov förrns jag får svart på vitt att det är okej.

WoW ligger i malpåse, främst för att vi rejdar från klockan kvart över sju och jag ju jobbar till åtta de flesta dagar, men också för att jag är lite trött på det.

Blimindretjockigheten har legat lite på is eftersom jag introducerat normal kost i relativt hög grad nu. Sist jag vägde mig vägde jag 103 kilo. Ska göra en pulverspurt till nu när jag antagligen kommer drägga hemma rätt mycket och lätt kan blanda. Jag har uppenbarligen inga problem med att äta för att behålla vikten så när jag nått min målvikt är jag förhoppningsvis invand och kan stanna där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis :D